top of page

Customer Reviews on Saeed 's Energy Products

Katharina über Saeeds Energie Karten

Sehr empfehlenswerte Hilfe zur Selbsthilfe
Ich möchte hier die Gelegenheit nutzen, um die Energie-Karten von Saeed Habibzadeh und den ganzen Service drumherum weiterzuempfehlen. Es ist ein wahrer Glücksfall, dass ich darauf gestoßen bin und dieses Glück möchte ich gern teilen.

Zunächst stelle ich den Schöpfer dieser Energie-Karten kurz vor bzw. weise dazu auf seine Homepage und seinen Youtube-Kanal (so habe ich ihn entdeckt) hin, falls der Name noch nicht geläufig sein sollte. Saeed Habibzadeh ist ein ganz besonderer, musischer Lebensberater/-botschafter, der die Informationen, Weisheiten und Wahrheiten nicht nur treffend über Worte zu vermitteln versteht, sondern auch durch energetische Signale (wie diese Karten hier), musikalische Werke, farbenfrohe malerische Akzente oder karmalogisch-astrologische Analysen – um nur einige Aspekte der gesamten Klaviatur der menschlichen und seelischen Ausdrucksmöglichkeiten zu nennen, die er in berührender Weise bei der Unterstützung seiner Kunden anwendet und zu einem harmonischen Ganzen führt. Dabei ist er aber ebenso sehr praktisch veranlagt (nicht abgehoben) und berücksichtigt die herrschenden Strukturen, die uns umgegeben und zeigt Schritte auf (bzw. lässt uns diese selbst erkennen), wie man diesen begegnen kann, ohne sein wahres Wesen zu vergessen/vernachlässigen. Hier finden sich weitere Informationen zu Saeed und seinen Hilfestellungen (zu denen u.a. auch Vorträge und Bücher zählen): https://www.saeed.eu/ Außerdem findet man auf seinem You-Tube-Kanal viele interessante Anregungen und Beiträge. Auch bekommt man dabei einen Eindruck von seinem Wesen und die ihn treibende Kraft. https://www.youtube.com/user/Saeedlichtblick

Dies vorausgeschickt, will ich nun von meinen Erfahrungen mit den Energie-Karten berichten. Ich nutze das Kartenset zu unterschiedlichen Tageszeiten, da es mich nicht von meinen Aufgaben ablenkt. Im Gegenteil habe ich das Gefühl, dass die Karte mich sofort auch in dem jeweiligen Moment unterstützt. So habe ich zum Beispiel einen Beruf, bei dem ich oft mit vielen Ungerechtigkeiten und Willkür konfrontiert bin. Seitdem ich die Karten nutze, gelingt mir eine unglaubliche Gelassenheit. Endlich kann ich wirklich ganz bei mir bleiben, ganz ruhig, fast schon sanft die Dinge analysieren, in einer sachlichen Klarheit, die mich selbst beeindruckt. Aber das sollte jeder für sich ausprobieren, da unterschiedliche Ebenen angesprochen werden und die Reaktionen darauf bei jedem anders sein können. Für den Start ist es sicherlich hilfreich, die Karten erst einmal in der Freizeit zu verwenden. Weiterhin fällt mir auf, dass ich im gegenwärtigen Moment viel präsenter bin. Früher war ich in vielen Situationen oft gar nicht richtig da, irgendwo geistig im gefühlten Nichts entschwunden. Eine neue Sanftheit bewirkt, dass ich das ewige Kritisieren in den Griff bekomme und auch einstellen kann. Ich bemerke sofort, wenn ich damit wieder anfangen will, …kann es beobachten und loslassen. Das fühlt sich sehr befreiend an und schafft Raum für stärkere, dauerhafte Liebesgefühle, für die Dinge, die mir begegnen und das Leben, das mir geschenkt worden ist. Ich bin gespannt, welche Erfahrungen ich mit Hilfe der Karten noch machen darf und welche neuen, bislang verborgenen Facetten ich an mir entdecken darf. Ich kann jedem nur empfehlen, diese Karten auszuprobieren. Es ist eine wunderbare Hilfe zur Selbsthilfe.

Auch der Service verdient höchste Anerkennung. Kaum hatte ich die Karten bestellt, trafen sie schon bei mir ein. Eine so zügige Bearbeitung habe ich selten erlebt. Die Karten konnte ich einem schönen, farbigen Umschlag entnehmen - selbst die Farbe war meinen Bedürfnissen entsprechend individuell und mit Bedacht gewählt.

Katharina about Saeed's Energy cards

Very recommendable help for self-help.
I would like to take the opportunity here to recommend Saeed Habibzadeh's energy cards and all the service that goes with them. It is a real stroke of luck that I came across it and I would like to share this happiness.

First of all, I briefly introduce the creator of these energy cards or refer to his homepage and YouTube channel (that's how I discovered him) if the name is not yet familiar. Saeed Habibzadeh is a very special, musical life advisor / ambassador who knows how to convey information, wisdom and truths not only aptly through words, but also through energetic signals (like these cards here), musical works, colorful painterly accents or karmalogical- astrological analyzes - to name just a few aspects of the entire range of human and emotional expressions that he uses in a touching way to support his customers and lead to a harmonious whole. But he is also very practical (not aloof) and takes into account the prevailing structures that surround us and shows steps (or lets us recognize them for ourselves), how one can encounter them without forgetting / neglecting one's true nature.

Having said that, I will now report on my experiences with the energy cards. I use the card set at different times of the day because it doesn't distract me from my tasks. On the contrary, I have the feeling that the card immediately supports me in the moment. For example, I have a job in which I am often confronted with a lot of injustices and arbitrariness. Since I've been using the cards, I've been incredibly relaxed. Finally I can really stay with myself, very calmly, almost gently, analyzing things with a factual clarity that impresses myself. But everyone should try this for themselves, as different levels are addressed and the reactions to it can be different for everyone. To get started, it is certainly helpful to first use the cards in your free time. I also notice that I am much more present in the present moment. In the past, I was often not really there in many situations, somewhere mentally disappeared into the felt nothingness. A new gentleness means that I can get the eternal criticism under control and also stop. I notice immediately when I want to start again ... I can watch it and let go. It feels very liberating and creates space for stronger, lasting feelings of love, for the things that I encounter and the life that has been given to me. I am excited to see what experiences I can still have with the help of the cards and what new, previously hidden facets I can discover in myself. I can only recommend everyone to try these cards. It is a wonderful aid to self-help.

The service also deserves the highest recognition. No sooner had I ordered the tickets than they arrived at my place. I have seldom seen such rapid processing. I was able to take the cards out of a beautiful, colored envelope - even the color was individually and carefully chosen according to my needs.

Iris über Saeeds Energie Karten

Wirkungsvoll bei Tiefsitzenden Blockaden
Häufig habe ich mir neue Vorsätze vorgenommen, jedes Jahr aufs neue. Aber nie hatte ich es bisher geschafft umzusetzten was ich wolle. Diese Karten von Saeed, die man einfach nur auf die Haut auflegt, gaben mir den Entscheidenen Energeischub mein Ding durchzuziehen.

Iris about Saeed's Energy cards

Effective for deep-seated blockages.
I often made new resolutions, every year. But so far I had never managed to implement what I wanted. These cards from Saeed, which you simply put on your skin, gave me the decisive energy boost to do my thing.

Liliane über Saeeds Energie Karten

Diese Energiekarten sind ein Quantensprung in meiner persönlichen Entwicklung.
Ich kenne Saeed und seine Produkte schon seit Jahren und bin ein begeisterter Kunde. Seine Karten sind eine unglaubliche Unterstützung in meiner persönlichen Entwicklung. Es ist so, als würde ich jedes Mal zurück zu meiner Basis finden, wenn ich sie auflege. Egal, was ich vorher gedacht habe, durch die Karten kann ich ganz deutlich mich selbst wahrnehmen und selbstbewusst die Schritte sehen und angehen, die bei meinem Neubeginn anstehen. Bis jetzt habe ich mich immer sehr schwer mit Veränderungen in meinem Leben getan – Ich habe zwar ganz deutlich wahrgenommen, dass sich etwas ändern muss, aber bei wirklich wichtigen Schritten hatte ich dann mit Panikattacken oder Blockaden oder Rückfällen zu kämpfen. Mit Saeeds Karten ist alles anders – Ich bin ganz ruhig und klar und gehe die Schritte, die anstehen.
Es ist so eine unglaubliche Freude und Bereicherung, dass Saeed seine energetischen Programme jetzt auch in Form von Steinen und Karten anbietet, da ich diese individuellen Programme jeden Tag bei mir tragen kann.
Hab vielen Dank, Saeed.

Liliane about Saeed's Energy cards

These energy maps are a quantum leap in my personal development.
I have known Saeed and his products for years and am an enthusiastic customer. His cards are an incredible support in my personal development. It is as if I find my way back to my base every time I put them on. No matter what I was thinking before, through the cards I can perceive myself very clearly and confidently see and tackle the steps that need to be taken in my new beginning. Until now, I have always found it very difficult to make changes in my life - I have clearly perceived that something has to change, but when it comes to really important steps, I have had to struggle with panic attacks or blockages or relapses. With Saeed's cards everything is different - I am very calm and clear and take the steps that need to be taken.
It is such an incredible joy and enrichment that Saeed now also offers his energetic programmes in the form of stones and cards, as I can carry these individual programmes with me every day.
Thank you so much, Saeed.

Ulla über Saeeds Energie Karten

Sanfte Erneuerung
Seit ich die Energie Karten von Saeed verwende, habe ich das Gefühl, dass sie Hülle für Hülle abtragen, wie bei einer Zwiebel, Schritt für Schritt werden leblose Hüllen/Schalen entfernt und ich kann mich besser fühlen, erkenne mehr an mir oder sehe Dinge die ich vorher nie sah. Langsam kommt mehr von mir, von dem was ich wirklich bin, zum Vorschein.
Plötzlich sehe ich Dinge die ich noch nie gehen habe, obwohl sie schon immer oder schon lange da waren - teilweise ganz materielle Dinge aber auch innerliche Dinge, Zusammenhänge die plötzlich klar sind.
Ich verhalte mich anders ohne es gesteuert zu haben oder bewusst mir vorgenommen zu haben.
Menschen reagieren überaus freundlich und herzlich auf mich obwohl sie mich gar nicht kennen.
Speziell bei den Vital, schön und sexy-Karten habe ich auch sehr viele Träume die mich vieles erkennen lassen und was mich am Meisten verblüfft, ich habe weniger Appetit!
Ich habe immer gegessen ohne Hunger zu haben aus den verschiedensten Gründen und wie es scheint, wird das ganz allmählich immer weniger. Ohne Stress, ohne Angst, ohne in irgendwelchen alten Erlebnissen "wühlen" zu müssen.
Ich bin sehr sehr gespannt, wie das weitergeht...
hab herzlichen Dank, liebster Saeed, für deine wundervollen Hilfestellungen, deine Mühe und Arbeit die du hinein steckt um zu helfen und deine Liebe ♥♥♥

Ulla about Saeed's Energy cards

Gentle renewal
Since I've been using Saeed's energy cards, I've had the feeling that they are removing shell by shell, like an onion, lifeless shells / pods are being removed step by step and I can feel better, recognize more about myself or see things that I never saw before. Slowly more of who I really am is emerging.
Suddenly I see things that I have never seen before, although they have always been there or have been there for a long time - sometimes very material things but also inner things, connections that are suddenly clear.
I behave differently without having controlled it or consciously having planned it.
People react to me in a very friendly and warm manner, although they don't even know me.
Especially with the energy cards “vital, beautiful and sexy” cards, I have a lot of dreams that let me recognize a lot and what amazes me most is that I have less appetite!
I have always eaten without being hungry for various reasons and it seems that it is gradually getting less and less. Without stress, without fear, without having to “dig into” any old experiences.
I am very, very curious to see how this will continue ...
thank you very much, dearest Saeed, for your wonderful help, your effort and work that you put into helping and your love ♥♥♥

Thea über Saeeds Energie Karten

Heilende Energiekarten
Saeed's Produkte sind wunderbar! Die Energiekarten trage ich so oft wie moeglich und bin jetzt am 2. Durchlauf :)
Meine Gefuehlswelt hat sich positiv veraendert. Sorgen und Befuerchtungen werden nicht mehr ueberwaeltigend so dass ich kaum schlafen kann. Da ich ein sehr emotionaler Mensch bin ist das eine riesengrosse Unterstuetzung auf meinem Weg. Habe das Gefuehl viel gelassener zu bleiben als vorher, auch fuehle ich mich beim Tragen der Karten beschuetzt.
Nun bin ich neugierig auf Saeed's Buecher und weitere Schaetze.....
Seine Video's liebe ich schon seit langem und bin ein absoluter Bewunderer seines Wissens und Koennens.
Danke Saeed, dass ich dich gefunden habe und du mich begleitest!

Thea about Saeed's Energy cards

Healing Energy Cards
Saeed's products are wonderful! I wear the energy cards as often as possible and am now on my 2nd run :)
My emotional world has changed positively. Worries and fears are no longer overwhelming so that I can hardly sleep. As I am a very emotional person this is a huge support on my way. I feel much more relaxed than before, I also feel protected when I carry the cards.
Now I am curious about Saeed's books and other treasures.....
I have loved his videos for a long time and am an absolute admirer of his knowledge and skills.
Thank you Saeed for finding me and accompanying me!

Anja über Saeeds Energie Karten

Ein freier Mensch werden.
Saeed ist jemand, der alles dafür gibt, damit wir uns selber näher kommen, wir uns besser verstehen und erkennen und unseren Weg finden.
Bei Saeed´s neuen Energie Karten geht es im ersten Schritt darum, sich von Fremdenergien zu lösen. Solange diese in uns sind handeln wir unbewusst und automatisch. Wir haben fremden Gedanken in uns, wie zum Beispiel „Ich bin nicht gut genug“, „Ich muss etwas leisten um geliebt zu werden“. Indem Saeeds Karten uns von diesen Fremdenergien lösen, werden wir Schritt für Schritt frei und kommen uns selbst und unserer Selbstverwirklichung näher.
Für mich bedeutete das, dass ich mir zuerst einmal Gedanken gemacht habe, welche Personen in meinem Leben auf mich eingewirkt haben. Welchen Einfluss hatte meine Familie? Mutter, Vater? Gab es andere Personen, die einen beeinflusst haben? Bei mir zum Beispiel gab es einen Lehrer, der gesagt hat „Sing nicht so laut“, was dazu geführt hat, dass ich mich nicht mehr getraut habe mich in die erste Reihe auf der Bühne zu stellen und ich dachte auch, dass ich nicht singen kann.
Wenn ich die Karten auflege, fühle ich mich aufgehoben, willkommen, verbunden und leicht. Die Tränen laufen und ich weiß alles wird gut. Ein tiefes Vertrauensgefühl kommt hoch. Ich darf so sein wie ich bin. Ich spüre, dass ich nach dem Auflegen entschlossener und zielgerichteter bin. Ich verhalte mich nicht mehr so angepasst, reagiere bewusster. Ich erkenne mich selber immer besser, erkenne was andere in mir auslösen und kann mit meinen Emotionen besser umgehen. Ich habe auch viel weniger Emotionen.
Letzte Woche habe ich eine Präsentation gehalten. Früher war ich dabei aufgeregt und nervös, manchmal sogar fast panisch. Dieses Mal war ich entspannt und ruhig. Ich hatte keine Angst mehr. Auch danach lief kein Film von Selbstkritik mehr ab. Ich konnte mich so annehmen, wie ich bin. Es war gut so wie es war.
Generell gehen die Ängste immer mehr zurück, ich zeige mich immer mehr wie ich bin, sage meine Meinung und halte mich nicht mehr zurück. Das ist ein ganz neues Lebensgefühl, ich fühle mich wie ein freier Mensch, der bewusst über sein Leben entscheidet.
Saeed, deine Arbeit ist großartig und ich danke dir aus meinem Herzen!!!

Anja about Saeed's Energy cards

Become a free person!
Saeed is someone who clearly focuses on showing us the way to get closer to ourselves, to understand and recognize each other better and to find our own way in this world.
The first step in Saeed's new cards is to free yourself from external energies. As long as they are within us, we act unconsciously and automatically. We have strange thoughts, such as 'I'm not good enough', 'I have to do something to be loved'. By releasing us from these foreign energies, we are able to get closer to ourselves and our self-realization.
For me, that meant that I first thought about the people who affected me in my life. What influence did my family have? Mother, father? Were there other people who influenced me? For example, in my past there was a teacher who said 'Don't sing that loud', which caused that I no longer dared to stand in the front row on stage and was convinced that I was not a good singer. I compiled a list of influencing people from my past. While applying the cards I feel welcome, connected and light. The tears run and I suddenly know everything would be fine. A deep feeling of trust comes up: I can be who I am. I feel that I am more determined and targeted after the application. I no longer behave in my old routines. I react more consciously. I recognize myself better and better, recognize what others might trigger in me and can deal with my emotions. I also have a lot less mood swings.
I gave a presentation last week. I used to be excited and nervous, sometimes even almost panicked before speaking to others about my concepts. This time I was relaxed and calm. I was no longer afraid. Even after finishing, there was no longer my routine of internal self-criticism. I was able to accept myself as I am. It was good the way it was.
In general, my old fears decrease more and more, I present myself more and more as I am, say my opinion and do not hold back anymore. It is a whole new way of life, I feel like a free person who consciously decides about his own ife.
Saeed, your work is great and thank you from my heart !!!

Rose über Saeeds Energie Karten

Endlich klar.
Ich konnte mich nie richtig konzentrieren, war immer unruhig und machte viele Fehler auf der Arbeit.
Auch war ich nie im Hier und Jetzt und hatte Blackouts, die ich mir nicht erklären konnte.
Ärzte konnten mir nicht helfen, laut ihnen war ich kerngesund.

Da entdeckte ich Saeeds Energie Karten!
Da ich Fische bin hats bei mir langsam aber kontinuierlich gewirkt. Jetzt nach 2 Monaten, fühle ich mich Klar und bin so präsent wie nie zuvor.
Die ersten Erfolge in Beruf und im Privaten ließen auch nicht lange auf sich warten.

Danke Saeed!!!!

Rose about Saeed's Energy cards

Finally clear!
I was never able to concentrate properly, was always restless and made many mistakes at work. I was never in the here and now and had blackouts that I could not explain. Doctors could not help me, according to them I was very healthy.

That's when I discovered Saeed's cards!
Since I am a pisces (astrological sign) they worked slowly but continuously. Now after 2 months, I feel clear and am more present than ever before.
The first successes at work and in private are coming up day by day.

Thanks Saeed !!!!

Christiane über Saeeds Energie Karten

absolut einzigartig!
Die Hilfe von Saeed und diese Energie Karten sind etwas absolut Einzigartiges. Eine Methode, die sich wie ein leuchtender Stern von allem abhebt – einfach anders und besonders.

Saeed knipst mit den Karten alle Fremdanteile, alles was nicht Dir ist und nie Dir war von Dir ab. Somit bekommst Du immer mehr ein Stück von Dir zurück und erkennst Dich .

Was DU wirklich bist.
Wie DU DICH anfühlst
Was DU willst
Was DIR wichtig ist
DEINE Fähigkeiten und Gaben tauchen auf (kommen immer mehr in Vordergrund), ganz klar und eindeutig Erinnerung an DEINE Träume und Wünsche (auch aus der Kindheit, die längst vergessen/verschüttet waren), sie zeigen sich. DEINE Kraft, Lebensfreude, Kreativität, Lebensmut,…alles was Dir einst genommen wurde liegt wieder in Dir.

Glaubenssätze sind gerade in aller Munde. Viele reden von Glaubenssätzen auch im Geschäftlichen, aber kaum einer weiß was das überhaupt ist, wie sie entstehen, sie kennen die Gesetzmäßigkeit der Glaubenssätze nicht, wissen nicht was die indiv. Geschichte jedes Glaubenssatzes ist. Das alles sieht Saeed auf einen Blick und er hat die Gabe von Gott, diese auch aufzulösen, aufzuheben, sofern man gewillt ist diese nicht mehr zu füttern und aufrichtig diese gehen lässt.

Das ist mehr als nachhaltig, das ist ewiglich!

Denn all die Bindungen, Fremdanteile, falschen Glaubenssätze, Traumata, Blockaden – einfach alles was uns schwer, dumm, chaotisch, durcheinander macht, erschöpft, krank macht, Energie frisst und weh tut kehrt nicht wieder zurück, kann nicht wieder andocken oder sich in einem einnisten – sofern man das nicht mehr/wieder will.

Diese Entscheidung dazu ist eine seelische Entscheidung, nach der sich Saeed richtet. Es ist keine Entscheidung aus dem Kopf oder Überzeugung.

Während dem Auflegen der Karten fühle ich mich immer sehr ruhig. Die mich sonst so wuschig machende Art ist dann still. Es fühlt sich an, wie leichter sanfter Regen. Glitzerflocken, die mich sanft erfüllen und sich ausbreiten. Manchmal habe ich Bilder gesehen, manchmal Farben oder mich an Menschen, Situationen/Erlebnisse, auch sehr unschöne und schmerzhafte Dinge erinnert, die dann immer blasser wurden und plötzlich gläsern verschwunden sind - und das bereits während dem Auflegen der Karten.

Die Nachwirkungen/Auswirkungen/Folgen der Karten von Saeed sind immens, ja Superlativ und mit Worten nicht zu beschreiben, mit der Vorstellungskraft nicht zu erfassen: Die Menschen reagieren völlig neu auf einen, Chancen/Möglichkeiten zeigen sich und bieten sich an sowohl zwischenmenschlich, partnerschaftlich als auch beruflich, finanziell, gesundheitlich, körperlich, seelisch…die es zuvor nicht gab…einfach unbeschreiblich. Durch die seelische und geistige Reinigung, Befreiung und Ordnung wird DER lichte Grundstein in einem selbst gelegt für DEINEN Reichtum, um DEIN Leben leben zu können, DEINE Träume zu verwirklichen, DEIN Geld zu verdienen, DEINE Künste und Fähigkeiten auszudrücken, das zu tun was DU schon immer tun, sein, haben wolltest aus tiefsten Herzen heraus.

Saeed ermöglicht uns die freie Basis, tun und gehen müssen wir selbst.

Für mich ist Saeed DER ENERGIE- und BEWUSSTSEINSCOACH aller Zeiten und für uns - im 21ten Jahrtausend - ein gottgegebenes wundervolles Geschenk. Saeed weiß von was er spricht, er tut was er empfiehlt, er ist den Weg selbst gegangen, er hat hart an sich gearbeitet, um sich dahin zu bringen, wo er jetzt ist und das alles damit er uns in dieser engelhaften Weise in Menschengestalt hier helfen kann.

Danke Saeed, ohne Dich wäre ich nicht die, die ich bin. Ich hätte nicht ansatzweise mich wirklich gespürt und „schmecken“ können. Ich hätte nicht das was ich habe – auch was ich finanziell & geschäftlich, gesundheitlich erreicht habe die letzten Jahre - wenn Du mich nicht begleitet hättest/wir uns nicht begegnet wären. Du bist eine unschätzbare Bereicherung. Mein Herzens Seelen Dank.

Christiane about Saeed's Energy cards

absolutely unique!
Everyone is talking about dogmas right now. Many talk about dogmas in business, but hardly anyone knows what that is, where they derive from, if there is a legality for the dogmas, if there is an individual history for the dogma. Saeeds cards help you to dissolve all of the bad dogmas, if you are willing to no longer feed your own misconceptions and sincerely let them go.

It is more than sustainable, it is eternal!

Because all the ties, foreign boundaries, wrong beliefs, traumas, blockades - simply everything that keeps us poor, heavy, stupid, chaotic, confused, exhausted, sick, consumes our energy and hurts our closest friends will never have a chance to come back or attach to us ever again - if you decide so.

This decision is a mental decision that Saeed follows. It is not a decision out of your mind or conviction.

During the application of the cards I felt very calm. All that was keeping me nervous was suddenly quiet. Saeed's cards feel like gentle rain. Glitter flakes that gently fill me and spread out. Sometimes I saw pictures, sometimes colors or I remembered people, situations / experiences, also very painful things that then became paler and suddenly disappeared - already while applying the cards.

The aftermath / effects / consequences of Saeed's energy cards are immense, indeed superlative and cannot be described in words, cannot be grasped with the imagination: people react completely different than before, new opportunities open up both interpersonal, in partnership as well as professionally, financially, health-wise, physically, mentally ... I have never experienced this light-heartedness before ... simply indescribable. Through mental and spiritual cleansing, liberation and reconfiguration, only thanks to Saeed's cards. THE light foundation is laid in yourself for YOUR wealth, to be able to live YOUR life, to realize YOUR dreams, to earn YOUR money, to express YOUR arts and skills, to do what YOU have always wanted to be, from the bottom of YOUR heart.

Saeed gives us the freedom, we have to use ourselves.

Johann über Saeeds Energie Karten

Einfach Ausprobieren.
Köstlich, meine Kräfte kehren zu mir zurück! Wer sich es nicht Wert genug ist, sollte es sein lassen. Ich jedenfalls gönnte mir Saeed's Karten und habe es nicht bereut. Im Gegenteil würde es sofort wieder tun. Befreit von Machenschaften kann ich nun neu beginnen.

Johann about Saeed's Energy cards

Just try it.
Finally my power returns to me! Anyone who does not feel himself worthy enough to develop, should let it be. In any case, I applied the energy cards and I am not regretting it. On the contrary, I would purchase any of his cards again. Free from my own and foreign machinations, I can now start again.

Nathalie über Saeeds Energie Karten

Eine Koryphäe der Herzen und der Wahrheit - Saeed.
Saeed ist für mich einer der größten geistigen Lehrer, wenn nicht sogar DER größte. Er ermöglicht es uns auf eine sehr leicht und gut verständliche Art, die Weisheit Gottes aufnzunehmen und sie in uns zu verinnerlichen. Allein durch die Energie Karten schafft er die perfekte Basis, um völlig neu sein Leben zu starten und zu gestalten. Natürlich muss man sich an die Anwendungsempfehlungen halten, sonst bringt das beste Programm nichts.
Allein die Fähigkeit, sich selbst zu erkennen, das ist gold wert. Und das ermöglicht er uns durch seine hervorragenden interaktiven Seminare, Bücher, Hörbücher und CD´s. Wer will, kann sich ändern. Wer nicht will, hat leider verloren. Und durch ihn wird es einem immer wieder bewusst, wie wahrhaftig schön wir doch alle sind. Er ist der geborene Lehrer und ich kann ihn jedem, der sich wahrlich ändern möchte (zum Guten natürlich), wärmstens empfehlen. Schön, dass er mir in dieser Inkarnation begegnet ist und mich auf ein neues Level der Bewusstseinserweiterung hebt. Vielen Dank.

Nathalie about Saeed's Energy cards

A luminary of hearts and truth - Saeed.
For me Saeed is THE ENERGY AND CONSCIOUSNESS COACH of all time. For us - in the 21st millennium - he is a god-given wonderful gift. Saeed knows what he is talking about, he acts according to his prayers, he has developed the same way himself, he has worked hard to get himself to where he is now and to bring us his angelic help in human form.

Thank you Saeed. Without you I wouldn't be who I am. I wouldn't feel and percieve life with all my senses. I would not have achieved my financial & commercial stability or regained my health within the last few years, if you had not accompanied me / we had not met. You are an invaluable person. With all my heart and soul I thank you.

T. Leone über Saeeds Energie Karten

Keine Angst vor der Freiheit.
Man sollte sich einfach durch diese Karten unterstützen lassen. Es geht um Freiheit von allen seelischen Fesseln. Mittlerweile geschieht dies ohne persönlichen Kontakt durch Auflegen der Karten. Es funktioniert tatsächlich. Nur glauben muss man es schon selbst. Das sind Vorgänge, die sich im Unsichtbaren abspielen. Daher ist eine Beweisführung nicht möglich. Meiner Meinung nach auch überflüssig. Hauptsache es kann wahrgenommen werden. Etwas großartiges geschieht dabei. Man fühlt sich leichter, lockerer, freier. Den Preis halte ich auch in der Höhe für gerechtfertigt. Für wieviel Unsinn wird heute alles Geld ausgeben. Wenn es aber um das eigene Seelenheil geht, sollte man keine Kosten und Mühen scheuen.
Denn es wird einem schon etwas abverlangt. Nicht nur das Geld, man muss sich mit der Vergangenheit befassen, eine Liste erstellen, sein Leben nach dem Auflegen der Karten völlig umstellen. Sonst machen die Karten nur wenig Sinn. Wer ernsthaft vorwärts kommen möchte sollte die Energie Karten hier im Shop buchen. Für Leute die nur neugierig sind oder dieses Interesse nicht haben, halte ich die Karten für nicht geeignet.
Mein Dank gilt Saeed für seine jahrelange Unterstützung und natürlich Christus.

T. Leone about Saeed's Energy cards

Don't be afraid of freedom!
You should simply let yourself be supported by these cards. We have the chance to be freed from all emotional bonds. And this even happens without personal contact, just by applying the cards. And it works. You just have to be open. These are processes that take place in the invisible. Therefore, evidence is not possible. But the progress can truly be perceived. Something great happens. You feel lighter, more relaxed, more freely. I also think the price is justified in terms of amount. How much money do we spend for nonsense today? And one should not spare expense and effort for one's own salvation. Because something is asked from you. Not just the money, you have to deal with the past, make a list, be open to expect that your life will change completely after the application. Otherwise, the cards only make little sense. Anyone who wants to get ahead seriously should obtain the energy cards. For people who are just curious or who do not have sincere interest in changing everything, I don't think the cards are suitable.
My thanks go to Saeed for his years of support and of course to Christ.

Simone über Saeeds Energie Karten

Mein Leben nimmt schlagartig einen neuen Kurs ein, als wenn eine Marry Poppins in mein Leben getreten wäre, die mir einfach neue Seitengassen zeigt, die ich vorher nie gewagt habe zu betreten, obwohl sie schon immer da waren.
Meine Wahrnehmung ist feiner geworden für das Aufspüren von negativen Glaubenssätzen, die mich bisher aufgehalten haben. Und daraus resultiert die Erlaubnis mich sogar von Freunden zu trennen, von denen ich bisher glaubte, dass sie mir gut tun.
Es ist wie eine innere Führung, und ein Erlauben meines natürlichen Stroms, ich lasse mich wieder Führen und durch diese Führung ebnen sich Schritt für Schritt neue Wege, die mir tief vergrabene Sehnsüchte ermöglichen. Ich ertappe mich im Alltag immer mehr darin, dass ich manchmal nicht weiß, was der nächste Schritt ist und einfach innerlich loslasse und erlaube und der Seele die Führung überlasse und es tun sich immer wieder Wunder auf...
Es tun sich plötzlich Glaubenssätze auf, die ich vorher dauernd unbewusst aber fast regelmäßig um mich herum immer wiederholt habe, die eine innere Bremse stetig auf Autopilot gesetzt haben, die mich traurig fast depressiv gemacht haben, weil ich mir selbst verboten habe zu leben.
Die Karten haben irgendwie ermöglicht Blockaden aufzulösen, die wie ein Fluch über mir schwirrten. Als wäre jetzt um meine Aura ein klares Licht, dass auch nur noch Licht rein lässt.
Ängste sind eines der verbreitetsten Mittel, um uns klein zu halten, leider wurden die meisten Menschen mit Angst erzogen und diese zu erkennen und sie als Illusion zu entlarven macht uns frei.
Nach und während dem ersten Auflegen der Karten habe ich viel geweint und danach wurde ich schlagartig müde und fiel wie ein Bleiklumpen ins Bett. Ich habe fast 12 Stunden durchgeschlafen. Es ist empfehlenswert sich danach zwei Tage frei zu nehmen.
Danach lief ich, wie ein zarter neugeborener Klapperstorch, wacklig durch die Landschaft.
Als ich die jeweiligen Personen wieder aufsuchte, die ich beim Auflegen der Karten aufsuchte, die noch am Leben waren, hatte ich vorher ein mulmiges Gefühl, aus Angst, es könnte sich wie bisher verhalten.
Bei den meisten Begegnungen ist eine deutliche Veränderung aufgetreten. Sogar mein Vater war teilweise sehr liebevoll, ich konnte dem noch nicht ganz so trauen. Ich war nach dem Besuch bei meinen Eltern nach wie vor erschöpft, aber es fühlte sich dennoch schon freier an und schöner als sonst.
Die Karten haben mir wirklich ermöglicht eine tiefe Blockade zu lösen und ich kann sie nur empfehlen, wenn man bereit ist und alles andere an Versuchen versagt hat, denn dann ist die Bereitschaft auch groß sich diesem Prozess wirklich zu öffnen.
Gerne würde ich erfahren, wie Saeed zu diesen Fähigkeiten gelangt ist, wie er diesen Kanal in sich geöffnet hat, das würde mich stark interessieren.
Danke SAEED.

Simone about Saeed's Energy cards

My life suddenly takes a new course, as if Marry Poppins came into my life and showed me new side streets that I had never dared to enter before, although they had always been there.
My perception has become finer for tracking down negative beliefs that have stopped me so far. And this gives me permission to even separate from friends whom I previously believed would be good for me.
It is like an inner guidance and opens my natural flow. I let myself be guided again and through this guidance step by step, new paths are leveled, which wake up my deeply buried desires. I perceive more and more in everyday life. I sometimes do not know what the next step could be. Then I just let go and allow myself internally to let the soul take the lead and miracles occur ...
Suddenly beliefs open up, which I have continuously repeated unconsciously, which steadily blocked me from deep within, which made me sad, almost depressed because I had forbidden myself to live.
The energy cards somehow made it possible to remove blockages that swirled inside me like a curse. As if there was suddenly a clear light around my aura that only lets light in.
Fears are one of the most common ways to keep us small. Unfortunately most people were raised with a lot of fears. Recognizing them and exposing them as illusions frees us.
After and during the 1st application of the cards I cried a lot and then I suddenly became tired and fell into bed like a lump of lead. I slept through almost 12 hours. It is recommended to take two days off afterwards. After that I ran shakily through the landscape like a newborn stork.
When I first met those people again, that I got freed from, I had a queasy feeling beforehand. I had the fear that I could behave as before.
But there has been a significant change in most encounters. Even my father was very loving at times, I cannot quite trust that yet, since I am still exhausted after visiting my parents. But I definetly feel freer than usual.The cards really enabled me to solve long lasted blockages and I can only recommend it if you are ready, because the willingness to really open up to this process is a prerequesite for it's success.
I would like to know how Saeed came to these skills.
Thanks SAEED.

Brigitte über Saeeds Energie Karten

Nehmt seine Hilfe in Anspruch, ihr werdet es nicht bereuen!
Ich bin Saeed so von Herzen dankbar für diese Energie Karten. Ich merke wie meine Familie, insbesondere meine Eltern, ganz anders mit mir umgehen als vorher. Auch ich kann mit meinen Eltern anders umgehen. Das wäre nicht möglich gewesen ohne seine Hilfe. Ausserdem fühle ich mich freier und mehr bei mir selbst. Nehmt seine Hilfe in Anspruch, ihr werdet es nicht bereuen!

Brigitte about Saeed's Energy cards

Get his help, you won't regret it!
I am so grateful to Saeed for the energy cards. I can notice how my family, especially my parents, treat me very differently than before. I can also treat my parents differently. That would not have been possible without his help. I also feel freer and more settled. Take his help, you will not regret it!

Ruth über Saeeds Energie Karten

Ich bin ganz vielen Menschen immer wieder sehr dankbar, die sehr klar und wahrheitsgemäß Bewertungen liefern, die auch zutreffen und daher möchte ich euch über diese Energie Karten sehr genau schildern, was sie bei mir bewirkt haben.
Hier habe ich unglaubliche Wunder an mir selbst entdecken dürfen. Als Saeeds Karten mich von sehr vielen Fremdenergien von anderen Personen in meinem nächstem Umfeld befreiten, fühlte ich, dass eine schwere Last von mir fiel, ich fühlte mich nicht mehr lustlos, alt, schwer, voller Angst, als Opfer von anderen, hatte keine Angst mehr vor Menschen, sondern ich konnte während dem Auflegen der Karten deutlich spüren, dass etwas Dunkles aus mir herausfloss und ich immer lichter in mir wurde.
Ich fühlte mich plötzlich viel jünger, lebendiger, voller Lebensfreude und Tatendrang und sah auch viel jünger aus. Falten, die vorher da waren, waren verschwunden. Ich konnte endlich wieder herzhaft lachen.
Plötzlich waren feindselige und verurteilende Gedanken meinen Mitmenschen gegenüber verschwunden. Ich empfand für meine Mitmenschen und hatte Verständnis für sie, wurde viel ruhiger, gelassener und hatte nicht mehr das Gefühl, ständig etwas leisten zu müssen. Ich wurde viel herzlicher und freundlicher. Die Angstblocken, die ich hatte, waren plötzlich verschwunden.
Ich konnte manchmal einen sehr starken Lichtstrahl durch mich hindurch spüren und sehen, der sich immer mehr ausbreitete und in mir Raum nahm oder ich sah und spürte starke Lichtwellen, die durch meinen ganzen Körper strömten.
Diese Lichtwellen durchströmten auch besonders meinen Kopf und ich hatte teilweise sehr starke Kopfschmerzen oder ich spürte eine Mauer um mein Herz, die ich vorher nie wahrgenommen hatte und die sich nun auflöste. Bei den Kopfschmerzen nahm ich war, dass diese gut waren, da ich spüren konnte, dass sich ungute Schwingungen auflösten. Diese lösten sich durch das Licht auf.
Ich konnte in mir selbst spüren, wie ich innerlich Licht wurde und sah mich selbst, wie ich wirklich fühle und wie ich in Wahrheit bin.
Ich empfinde, dass Saeed der beste Helfer ist. Ich habe schon sehr viel verschiedene unterschiedliche Dinge in meinem Leben ausprobiert und unzählige Berater kontaktiert und wirklich sehr viel Geld hierfür ausgegeben. Nichts hat wirklich geholfen. Für mich oftmals im Nachhinein nur verschwendete Zeit, da man z.B. in Beratungsgesprächen oft nur im Verstand mit dem Gegenüber kommuniziert und sich somit Nichts verändert. Man wird sogar noch stärker frustriert, wie vorher. Das ist bei Saeeds Energie Karten definitiv nicht so. Für mich sind heute nach wirklich jahrzehntelanger Suche und Ausprobieren die Energie Karten von Saeed am effektivsten und wirkungsvollsten. Besonders auch für Menschen, die sehr im Verstand sind, da er den Verstand mit den Karten nicht anspricht, sondern in der Tiefe wirkt. Wer in seinem Leben wirklich ernsthaft weiter kommen will, sollte sich die Energie Karten auf jeden Fall besorgen.
Ich habe jahrelang versucht, Emotionen in den Griff zu bekommen, habe gegen Ängste trainiert oder mich ewig mit meinen Problemen beschäftigt und all das hat nichts gebracht, weil es gar nicht von mir war. Ich habe es von jemanden übernommen und konnte es somit nicht lösen. Daher meine Empfehlung, wenn ihr unlösbare Probleme, immer wiederkehrende Wiederholungen, Ängste, Leid nicht mehr länger wollt, kann ich euch Saeed nur wärmstens empfehlen. Er kann wirklich helfen. Wichtig ist nur zu wissen, dass während oder nach dem Auflegen der Karten alte Erinnerungen, starke Emotionen und schmerzhafte Erfahrungen wieder hochkommen können, da Deine Seele einen Frühlingsputz macht. Daher ist es ganz wichtig, sich auf das Alte nicht einzulassen, sondern es ziehen zu lassen. Das kann auch noch Tage und Wochen andauern, je nachdem wie schnell deine Seele das Alte herausfließen lässt. Richte Dich auf das Gute aus oder schau in solchen Momenten eine lustigen Film an.
Ich kann es euch nur wärmstens empfehlen, die Karten auf jeden Fall zu besorgen und ich versichere euch, dass ihr keinen Cent hierfür bereuen werdet. Es ist eine Investition fürs Leben und besonders in erster Linie für euch selbst, aber auch für eure Mitmenschen, denn sie werden Dich ganz anders erleben.
Wir sind uns leider gar nicht bewusst, welch Großen Einfluss die Familie auf uns in der Kindheit hatte und uns und unser Verhalten geprägt hat. Wer hat seine Mutter nicht als eine Göttin empfunden und alles gemacht, was sie gesagt hat oder sie als Maßstab genommen, was gut ist.
Daher kann ich euch nur empfehlen, die Karten zu nutzen, da wir sehr viel von anderen übernommen haben, was nicht von uns ist, aber uns in Seele, Gedanken und Körper immer wieder belastet und schwer und dunkel macht.
Ich wünsche euch damit sehr viel Erfolg und danke Saeed ganz herzlich für seine unbeschreibliche Hilfe.
Ich möchte Saeed hierfür 5 Sterne in doppelter Ausführung geben. Mach weiter so!!!

Ruth about Saeed's Energy cards

I am always very grateful to people who deliver very clear and truthful evaluations that I can apply. Therefore I would like to describe very precisely what Saeed's cards have done for me.
Through the cards I was able to discover incredible miracles within myself. When Saeed's cards freed me from foreign energies, that belonged to my immediate vicinity, I suddenly felt relieved from a heavy burden, I no longer felt listless, old, heavy, full of fear, as a victim of others, was no longer afraid in front of people. During the application I could clearly feel that something dark was flowing out of me and that I was getting lighter within myself.
I suddenly felt much younger, more alive, full of joie de vivre and zest for action and also looked much younger. Wrinkles that I had before were gone. I could finally laugh heartily again.
Suddenly hostile and judgmental thoughts about my fellow human beings were gone. I felt connected to my fellows and understood them, became much calmer, more relaxed and no longer felt that I had to keep going all the time. I became much more open and friendly. The anxiety, that blocked me for a very long time, was suddenly gone.
Sometimes I could feel and see a very strong beam of light that was spreading out and taking more space in me, or I saw and felt strong waves of light that streamed through my whole body.
These light waves particularly flowed through my head and I sometimes had a very strong headache or I felt a wall around my heart that I had never noticed before and that was now dissolving. The headache I felt was good because I could feel the bad vibrations dissolving. They dissolved into the light.
I could feel myself becoming light inside and I saw myself as I really feel and as I really am.
I feel that Saeed is the best helper. I have tried a lot of different things in my life and contacted countless counsellors and really spent a lot of money on this. Nothing has really helped. For me, in retrospect, it's often just wasted time, because in counselling sessions, for example, you often only communicate with the other person in your mind and therefore nothing changes. One becomes even more frustrated than before. This is definitely not the case with Saeed's energy cards. For me, after decades of searching and trying out, Saeed's energy cards are the most effective. Especially for people who are very much in the mind, because he does not address the mind with the cards, but works in depth. If you really want to get serious in your life, you should definitely get the energy cards.
I have tried for years to get a grip on emotions, trained against fears or spent ages dealing with my problems and all that was of no use because they weren't mine at all. I took them over from someone else and so I couldn't solve them. So my recommendation, if you want to get rid of unsolvable problems, recurring repetitions, fears, suffering, I can highly recommend Saeed. He can really help. The only important thing to know is that during or after applying the cards, old memories, strong emotions and painful experiences can come up again, as your soul is doing a spring cleaning. Therefore, it is very important not to get involved with the old, but to let it go. This can go on for days and weeks, depending on how quickly your soul lets the old flow out. Focus on the good or watch a funny film in such moments.
I highly recommend getting the cards and I assure you that you won't regret spending a penny on them. It is an investment for life and especially first and foremost for yourself, but also for those around you, because they will experience you in a completely different way.
Unfortunately, we are not aware of the great influence the family had on us in childhood and shaped us and our behaviour. Who has not felt their mother to be a goddess and done everything she said or taken her as a standard of what is good.
Therefore, I can only recommend you to use the cards, because we have taken over a lot from others, which is not ours, but which always burdens us in soul, thoughts and body and makes us heavy and dark.
I wish you all the best with this and thank Saeed very much for his indescribable help.
I would like to give Saeed 5 stars in double for this. Keep up the good work!!!

Pia über Saeeds Energie Karten

Saeed ist ein Magier!
Ich habe von Saeed die Energie Karten für eine erfüllte Partnerschaft erhalten. Es ist wirklich erstaunlich. Ich habe all die Jahre immer mehr Lasten von alten Partnerschaften angesammelt ohne es aktiv zu merken. Es ist so, als ob ich durch Saeeds Karten kiloweise Ballast losgeworden wäre und nun endlich wieder klar sehen kann. Ich schaue auf meine eigenen Partnerschaften und Trennungen zurück und verstehe, was passiert ist. All die Jahre wurde ich von dem Müll von alten Partnern aufgehalten und konnte meine wahren Gefühle, Leidenschaft und Verbindung zu meiner Umwelt gar nicht mehr erkennen. Ich bin Saeed sehr dankbar, dass ich nun ohne jede Trauer, Verlangen, Wut oder Ablehnung auf mich schauen kann. Ich habe das erste Mal in meinem Leben einen aufrichtigen Wunsch Menschen nahe zu sein und erkenne sofort, wenn mir jemand nicht gut tut.

Pia about Saeed's Energy cards

Saeed is a magician!
I received the energy cards from Saeed for a fulfilled partnership. It’s really amazing. I have energetically accumulated loads of old partnerships over the years without realizing it. It is as if I got rid of kilos of ballast through Saeed's cards and can finally see clearly again. I look back on my own partnerships and break ups and understand what happened. All the years I was held up by the garbage from old partners and could no longer see my true feelings, passion and connection to my environment. I am very grateful that I can now look at myself without any grief, desire, anger or rejection. For the first time in my life, I have a sincere desire to be close to people and immediately recognize when someone is not doing me good.

Anna über Saeeds Energie Karten

Habt ihr es schon einmal erlebt, dass ihr in einer Partnerschaft immer wieder das Gleiche erlebt und dass sich nicht wirklich etwas verändert und die Treffen mit dem Partner immer routinierter werden, dass ihr immer wieder dieselben Partner nur in einem anderen Anzug anzieht.
Ihr habt immer wieder dieselben Situationen mit demjenigen erlebt und könnt es nicht mehr ertragen.
Ich habe dies alles erlebt, selbst das Ende war immer dasselbe und ich habe mich mein ganzes Leben gefragt, warum dies so ist.
Saeeds Karten helfen einem, sich von den Expartnern, von Programmen und Mustern zu lösen, die mit Partnerschaft zu tun haben und Dich mit den Partnern aus der Vergangenheit bindet. Das kann auch eine Bindung aus anderen Inkarnationen sein.
Wenn diese Bindungen gelöst sind, fühlst du Dich erst einmal in einem leerem Raum, da vorher Gewesenes nicht mehr da ist und Du nun Neuland betrittst, das Du so noch gar nicht kennst.
Ich kann Dir wirklich empfehlen dir die Karten zu besorgen, da du dann im Außen auch ganz andere Personen des anderen Geschlechtes anziehen wirst, weil du die Muster nicht mehr in dir hast, die Dich immer wieder mit derselben Art von Personen zusammengebracht hat.
Du solltest nur anfangs sehr wachsam sein, dass Du die Muster und Gedanken in Bezug auf Partnerschaft nicht wieder erneuerst.
Ich kann es nur jedem empfehlen, der in diesem Bereich glücklich und freudig leben möchte und kann Saeeds Karten nur jedem weiter empfehlen, der in seinem Leben weiterkommen will. Saeed ist für mich der ehrlichste und hilfsbereiteste Mensch, dem ich in meinem Leben begegnet bin. So sind auch die Wirkungen seiner Energie Karten. Und das sagt eine Person, die sehr kritisch anderen Menschen gegenüber ist, besonders Menschen, die sich Helfer nennen. Für mich ist das Geld für die Karten lächerlich im Vergleich zu dem, was für ein Großes unbezahlbares Geschenk Du erhältst.
Vielen Dank Saeed für Deine Hilfe.

Anna about Saeed's Energy cards

Stuck in routines? Life only happens, if we are real.
Have you ever been trapped in a loop? Experienced the same things repeatedly in partnership without any changes? That even meeting your partner becomes more and more a routine? Or if your're a single: That you date always the same kind of person? And you cannot stand the monotony any longer?
Personally I have experienced all of this. Even the end has always been the same and I have been wondering all my life why it has to be like this.
Saeeds energy cards help you to free yourself from ex partners, from energetic programs, boundaries and partnership patterns that bind you to your past. These can also be boundaries from past incarnations.
When these energetical chains are broken one first feels total emptiness. All that existed before is no longer there and you are now entering uncharted territory that you do not yet know.
I can wholeheartedly recommend everyone to purchase the cards. Only through this energetical purficiation we will attract those partners that truly have a meaning for us. Life is the opposite of repitition and can only happen to us, if we are real ourselves. Saeed's cards help us exactly in that process.
Personally I can recommend you to be very vigilant after the application to not renew your old patterns and thoughts.
I can wholeheartedly recommend Saeed's cards to anyone who wants to live happily and joyfully. Whether it is in parterships or all other areas of life, Saeed's cards help anyone who wants to get ahead in his life. For me, he is the most honest and invaluable person, I have ever met. His help is direct and effective. And so are the results of his cards. And this is said by someone who is a very critical person. I am very sceptical towards the work of other people, especially when it comes to people who call themselves 'helpers'. For me, the money for the cards is ridiculous compared to what a priceless gift you get.
Thank you very much for your help, Saeed.

Ruth über Saeeds Energie Karten

Die Energie Karten bewirken, dass alles Körperliche und Seelische von Dir gereinigt wird. Ich habe zum Beispiel deutlich gespürt, dass ich nicht mehr so müde und erschöpft war, sondern plötzlich wieder Energie und Motivation hatte, Dinge anzugehen.
Ich konnte mich viel länger auf eine Aufgabe konzentrieren und wurde nicht so müde, wie vorher.
Meine Falten an meinem Körper verschwanden. Ich wurde von Freunden und Bekannten angesprochen, dass ich um 15 Jahre jünger aussehen würde. Ihr braucht also kein Botox.
Ich hatte wieder ein natürliches Durstgefühl und den Wunsch mich mehr zu bewegen.
Nachdem ich Saeeds Karten aufgelegt habe, habe ich mich seelisch und körperlich so gefühlt, wie wenn ich als neugeborenes gereinigtes Wesen gerade aus der Badewanne aussteige und völlig gereinigt bin. Wie ein fünfzehnjähriges Mädchen.
Ich kann euch nur wärmstens empfehlen, Saeed's Karten zu besorgen. Jeder Cent ist hierfür eine unvorstellbare Investition für euch.
Hab vielen Dank Saeed für Deine unglaubliche Hilfe.

Ruth about Saeed's Energy cards

The energy cards clean everything physically and mentally. As one example, I clearly feel no longer tired and exhausted, but suddenly have energy and motivation to start new things again.
I am able to concentrate on a task much longer and I am not as tired as before.
My wrinkles all over my body disappeared. Friends and acquaintances told me that I appear to be 15 years younger. So there's no need for botox ;-)
I have a natural feeling of thirst again and the desire to move more.
After applying Saeed's cards I felt mentally and physically as if I was just getting out of the bathtub as a newborn, completely cleaned. Like a fifteen-year-old girl.
I highly recommend obtaining Saeed's cards. Every cent is an unimaginable investment.
Thank you very much Saeed for your incredible help.

Ruth über Saeeds Energie Karten

Ich habe immer wieder auf Empfehlungen von anderen gehört und war ihnen sehr dankbar, wenn sie ausführlich über ein Produkt geschrieben haben. Daher möchte ich all denen, die diese Bewertung lesen, helfen, dass sie sich über die Karten ein klares Bild machen können. Ich gebe Saeed für diese Energie Karten 5 Sterne.
Ich möchte Saeed auf diesem Wege ganz herzlich danken, dass er mit seinen Karten meine Lebensräume gereinigt hat.
Nachdem sie diese gereinigt hatten, hatte ich das Gefühl, ein völlig neues Haus zu betreten. Alles fühlte sich frisch und sauber an und strahlte im wahrsten Sinne des Wortes im Lichte. So wie wenn man sich in die Badewanne legt und körperlich völlig gesäubert und gestärkt als neuer Mensch wieder heraussteigt.
Stell Dir vor, Du hast ein eigenes Haus und jeder, der Dich besuchen will, hat hierzu freien Zugang, er bringt all seine Gedanken, Lebenseinstellungen und Emotionen mit, und ohne, dass Du es bemerkst, hinterlässt all dies Spuren in Deinem Haus.
Nun gibt es aber nicht nur einen Freund, sondern auch andere Freunde und Bekannte, die Dich besuchen. Und auch sie bringen all Ihre Gedanken, Emotionen und Lebenseinstellungen in Dein Haus.
Und nun gibt es noch eine Person, die die meisten Gedankenmuster, Emotionen und Handlungen hereinbringt und das bist Du. All diese unterschiedlichen Gedankenmuster, Emotionen und Handlungen bilden einen Cocktailmix, die somit auf Dich wirken, ohne dass Du Dir dessen bewusst bist. Es ist also nicht mehr Dein Haus das Du täglich betrittst, sondern ein Haus, in dem auch mehrere andere Personen leben, ohne, dass du Dir dessen bewusst bist. Sie wirken ständig auf Dich ein, auch wenn sie nicht da sind. Das Gleiche gilt übrigens für dein Auto.
All diese Gedankenmuster und Emotionen strahlen in Deinen nächsten Lebensbereich auf Dich ein und beeinflussen Dein Verhalten, Gedanken und Deine Handlungen. So denkst Du immer wieder dasselbe, tust dasselbe und empfindest dasselbe.
Wenn Saeed's Karten Deine Lebensräume reinigen, lösen sie unterschiedlichen Muster auf. Nun hast du die Möglichkeit und Chance, ganz anders zu denken, zu agieren und zu handeln als zuvor, weil du in Deiner Dir nächsten Umgebung von den Mustern befreit bist. Vielleicht hast Du dann plötzlich den Wunsch, Dinge wegzuschmeißen oder Dein Haus ganz anders einzurichten und Du erfährst, wie schön es ist, in Deinem Bett ruhig und entspannt einzuschlafen. Übrigens den Pflanzen geht es auch viel besser. Plötzlich richten sie ihre Blätter auf und sind gestärkt.
Ich kann Dir die Energie Karten nur wärmstens empfehlen, da Du Dich in deinem Haus ganz anders empfinden wirst und dort auch wieder zur Ruhe kommen kannst. Parallel hierzu würde ich die Fremdenergie Karten empfehlen, da Du auch wissen musst, dass nicht nur in Deiner Umgebung Fremdenergien sind, sondern auch besonders in Dir selbst. Ich danke Dir ganz herzlich Saeed.

Ruth about Saeed's Energy cards

I have always listened to recommendations from others and have been very grateful if they wrote extensively about a product. I would therefore like to help all those who read this review so that they can get a clear picture of the energy cards. Saeed gets five stars for the cards from me.
I would like to take this opportunity to thank Saeed most sincerely for cleaning my living space with his cards.
After they cleaned it, I felt like I was entering a completely new house. Everything felt fresh and clean and it literally showed itself in new light. It is as though you lie down in the bathtub and get physically cleaned and strengthened as a new person.
Imagine you have your own house and everyone who wants to visit you has free access to it. Those people bring all their thoughts, attitudes and emotions with them and without noticing it, all leave an energetic footprint behind. Now there is not only one friend, but also other friends and acquaintances visiting you. And they also bring all their thoughts, emotions and attitudes to life in your home.
And now there is another person who brings in most of the thought patterns, emotions and actions and that is you. All these different thought patterns, emotions and actions form a cocktail mix, which thus affects you without you being aware of it. So it is no longer your house that you enter every day, but a house in which several other people live without you being aware of it. They constantly affect you, even if they are not there. The same goes for your car, by the way.
All of these thought patterns and emotions influence your direct surrounding and your behavior, thoughts and actions. They force you to think the same things over and over again, act and feel the same way.
When Saeed's cards clean your living spaces they dissolve these different patterns. Now you have the opportunity to think freely. You may act in a completely different way than before because you are freed from the patterns in your immediate vicinity. Maybe then you suddenly feel the desire to throw things away or to furnish your house in a completely different way. And you will experience how nice it is to sleep in your bed in a calm and relaxed manner. By the way the plants are growing more vividly, too. Suddenly they raise their leaves and are strengthened. I can highly recommend the cards because you will feel completely different in your home and you can relax for the first time. I would recommend to conduct the purification from external energies in parallel (one of Saeed's other energy cards). With this, you can clean yourself from the inside out as an addition. Thank you very much Saeed.

Carina über Saeeds Energie Karten

Diese Energiekarten sind ein Quantensprung in meiner persönlichen Entwicklung.
Ich kenne Saeed und seine Produkte schon seit Jahren und bin ein begeisterter Kunde. Seine Karten sind eine unglaubliche Unterstützung in meiner persönlichen Entwicklung. Es ist so, als würde ich jedes Mal zurück zu meiner Basis finden, wenn ich sie auflege. Egal, was ich vorher gedacht habe, durch die Karten kann ich ganz deutlich mich selbst wahrnehmen und selbstbewusst die Schritte sehen und angehen, die bei meinem Neubeginn anstehen. Bis jetzt habe ich mich immer sehr schwer mit Veränderungen in meinem Leben getan – Ich habe zwar ganz deutlich wahrgenommen, dass sich etwas ändern muss, aber bei wirklich wichtigen Schritten hatte ich dann mit Panikattacken oder Blockaden oder Rückfällen zu kämpfen. Mit Saeeds Karten ist alles anders – Ich bin ganz ruhig und klar und gehe die Schritte, die anstehen.
Es ist so eine unglaubliche Freude und Bereicherung, dass Saeed seine energetischen Programme jetzt auch in Form von Steinen und Karten anbietet, da ich diese individuellen Programme jeden Tag bei mir tragen kann.
Hab vielen Dank, Saeed.

Carina about Saeed's Energy cards

These energy cards are a quantum leap in my personal development. I have known Saeed and its products for years and am an avid customer. His cards are an incredible support in my personal development. It's like finding my way back to my base every time I use them. Regardless of what I thought beforehand, through the cards I can clearly perceive myself and confidently see and approach the steps that have to be taken to start again. Up until now, I have always struggled with changes in my life - I was clearly aware that something had to change, but when I took really important steps I had to struggle with panic attacks or blockages or relapses. With Saeed's cards everything is different - I am very calm and clear and take the steps that are due.
It is such an incredible joy and enrichment that Saeed now also offers his energetic programmes in the form of stones and cards, as I can carry these individual programmes with me every day.
Thank you very much, Saeed.

Conny über Saeeds Energie Karten

Ich habe schon einige Energiekarten von Saeed ausprobiert und war von der Wirkung jedes Mal total überrascht. Für die Skeptischen unter uns gibt es ja auch die Kennenlernkarte zum Ausprobieren :). Die Karten haben mich in einen besonderen Zustand der Stille versetzt. Ich konnte und kann viel mehr wahrnehmen und spüren. Dadurch bin aufmerksamer, intelligenter und gelassener geworden. Bei den entsprechenden Themen die die Karte angesprochen hat, waren entweder die sonst so präsenten Blockaden einfach weg oder mir fiel es sehr viel leichter, sie zu verstehen und zu lösen. Natürlich können die Karten nicht die eigene Entwicklung(sbereitschaft) ersetzen. Wenn jedoch beides zusammenkommt, ist man nicht mehr aufzuhalten. Wer also wirklich vorwärts kommen möchte in seinem Leben, sollte die Karten nutzen, um sich wesentlich schneller und einfacher weiterzuentwickeln. Hinzukommt, dass viele unserer Probleme uns nicht einmal bewusst sind. Dies umgehen die Karten, weil sie auf alles Negative in uns wirken, auch auf das, was wir selbst bisher übersehen haben. Auch noch wichtig zu erwähnen ist wie viel Liebe und Mühe Saeed in die Karten steckt. Allein schon wie schön verpackt sie bei einem ankommen und vor allem wie individuell.

Conny about Saeed's Energy cards

I have already tried several of Saeed's energy cards and I was totally surprised by the effect every time. For the skeptical among us there is also the introductory card to try them out :). The cards put me in a special state of silence. I could and can perceive and feel a lot more. This made me more attentive, intelligent and relaxed. With the relevant topics addressed by the card, either the otherwise present blockages were simply gone or it was much easier for me to understand and resolve them. Of course, the cards cannot replace your own willingness to develop. However, when both the cards and your will come together, nothing will stop you. So if you really want to go forward in your life, you should use the cards to develop much faster and easier. In addition, we are not even aware of many of our problems. The cards circumvent this because they affect everything negative in us, including everything we ourselves have so far overlooked. It is also important to mention how much love and effort Saeed puts into the cards. Just how nicely packaged it is when it arrives and, above all, how individually.

Katha über Saeeds Energie Karten

Die Energiekarten sind wirklich wunderbar. Ich habe die Karten für Menstruation und Frei von allen Suchtprogrammen bestellt und sie wirken wirklich wahre Wunder. Ich kann sie wirklich allen Menschen die weiterkommen wollen oder einen gesunden Körper haben wollen sehr stark empfehlen. Mich hat nicht nur die Wirkung gefreut, sondern auch die Verpackung dazu. Danke für alles!

Katha about Saeed's Energy cards

The energy cards are really wonderful. I ordered the Menstruation- and Free from Addictions-Programmes and they really work wonders. I can fully recommend it to all people who want to go forward or have a healthy body. I was not only pleased with the effect, but also with the packaging. Thank you for everything!

Sina über Saeeds Energie Karten

Herrliche Helferlein direkt vom Himmel individuell für JEDE(N) von uns - los gehts 🌞Fazit: Tolle Starter mit tiefgehender Wirkung (am Ego vorbei). Einzigartig & individuell. Zur kurweisen Anwendung auch mehrfach im Jahr (2-3x) – es gibt immer wieder etwas aufzuräumen😊 und in tiefere Schichten einzutreten.

Die Karten sind, wie alles von Saeed, mit lebenslanger Wirkung und Nachhaltigkeits-Etikett ✨

Hilfreich und interessant sind auch Saeeds Blogs & Botschaften https://www.saeed.eu/blog – lese ich immer wieder gerne und habe jedes Mal tiefgreifendere Einblicke & Verständnis.
Ich wünsche Dir/Euch viel Freude am Leben und beim Stöbern an & mit Saeeds Produkten 😀🙋‍♀️

Nachstehend weitere Erfahrungsdetails zu Saeeds „Neuanfang“-Karten für Dich/Euch:
Wirkung:
• machen klarer & friedlicher
• nehmen die Last (fremde Last) von den Schultern & lösen Blockaden und Bindungen
• jeden Morgen wach ich neuer & echter = mehr ICH auf
• die Augen strahlen wieder (kenne ich aus meiner Kindheit)
• der gesamte Energiekörper als auch physische Körper harmonisiert & korrigiert sich von selbst nach eigener Gesetzmäßigkeit

Hinweise & Tipps:
Auch hier, wie bei den Energie-Karten „Weiblichkeit“ http://bitly.ws/dXQ7 gilt, es ist ein Prozess – diesen einfach laufen lassen & geschehen lassen. Dabei so wenig wie möglich denken oder nachgrübeln, auf das Neue und Positive ausgerichtet sein und immer wieder ausrichten.
Es kann sein, dass Du mehr schläfst = Art Gesundungs-Heilungsschlaf der Wandlung.
Am Besten sich selbst begleiten mit Vorher-Nachher-Fotos (Gesicht & ganze Statur/Körper) = ist richtig spannend 😊

Persönliches: Bei mir haben die Karten bewirkt, dass ich mir wirklich näher gekommen bin, deutlicher unterscheiden kann zw. mir und Fremdem, geordneter bin, konsequent zu mir und meinen Gefühlen stehe, ein Regen voller herrlicher Erkenntnisse, die immer noch nachwirken und autom. die Basis für viel Neues und immer mehr Schönes in mir & meinem Leben in allen Bereichen schaffen.

Mein Herz & Seele umarmen Dich, Saeed. Immer wieder danke, danke, danke 💖

P.S. Für € 180,-- wirklich ein wunderbares Lebens-Geschenk für JEDE(N) von uns direkt aus dem Himmel – für mich einfach unbezahlbar.

Sina about Saeed's Energy cards

Wonderful little helpers directly from heaven individually for EVERYONE of us - let's go 🌞

Conclusion: Great starters with a profound effect (bypassing the ego). Unique & individual. For short-term use several times a year (2-3x) - there is always something to clean up and to step into deeper layers.

The "start your new life" cards are, like everything from Saeed, with a lifelong effect and a sustainability label ✨

Saeed's blogs & messages are also helpful and interesting - I always like to read them and each time I have deeper insights and understanding.
I wish you a lot of joy while browsing through Saeeds products 😀🙋‍♀️

Below are further details about Saeed's “new beginning” cards for you:
Effect:
• make clearer & more peaceful
• take the burden (someone else's burden) off your shoulders & loosen blockages and ties
• Every morning I wake up newer & more real = more ME
• the eyes shine again (I know from my childhood)
• The entire energy body as well as the physical body harmonizes and corrects itself according to its own laws

Notes & Tips:
Here, too, as with the “Femininity” energy cards, it is a process - just let it go and let it happen. Thinking or pondering as little as possible, be focused on the new and positive and keep aligning it.
It may be that you sleep more = kind of recovery and healing sleep of change.
It is best to accompany yourself with before and after photos (face & whole stature / body) = is really exciting 😊

Personal: For me, the cards have made me really come closer, I can differentiate more clearly between myself and strangers, I am more orderly, consistently stand by myself and my feelings, a rain full of wonderful insights that still have an effect and automatically create the basis for a lot of new and more and more beautiful things in me & my life respective all areas.

My heart and soul hug you, Saeed. Again and again thank you, thank you, thank you 💖

PS For this price really a wonderful life gift for EACH of us straight from heaven - simply priceless for me.

Zora über Saeeds Energie Karten

Kleine Helfer mit gigantischer Wirkung! Diese Karten sind eine unglaubliche Hilfe. Ich trage manchmal sie, manchmal aber auch Saeeds Steine. Manchmal fühlt es sich so an, als würde man innerlich neu zusammengesetzt, manchmal empfinde ich plötzlich wieder Freude oder fühle in einem Zusammenhang überhaupt wieder etwas. Ich bin klarer, und mir werden Dinge bewusst, die ich mache, die mir aber nicht guttun. Nach diesen Bewußtwerdungen fällt es mir auch leichter, den Mut zu fassen, anders zu handeln oder nein zu sagen, oder etwas zu tun, was ich mich bisher nicht getraut habe. Sie sind für mich wie kleine Elfen, die mir helfen, meinen Weg zu finden und zu gehen.

Zora about Saeed's Energy cards

Little helpers with a gigantic effect! These cards are an incredible help. Sometimes I wear them, but sometimes also Saeed's stones. Sometimes it feels as if you are being reassembled inside, sometimes I suddenly feel joy again or feel something again in a context. I am clearer and I become aware of things that I know that are not good for me. After this awareness, it is easier for me to have the courage to act differently or to say no, or to do something that I have not dared to do before. For me they are like little elves who help me to find my way and fly.

Ina über Saeeds Energie Karten

Ich dachte ich müsste mich so wie Männer durchsetzten, so sein wie sie und stark sein. Ich hatte mich so aus den Augen verloren, es ging nichts mehr in meinem Leben, alles fühlte sich einfach so gestellt an. Es gab mich quasi eigentlich gar nicht in meinem Leben. Ich hatte mir so eine Machonummer angewöhnt, die ich nicht war.
Diese Karten haben mir gehoflen, meine zarte wunderschöne elfenhafte weibliche Seite wieder zu spühren.
Für jede Frau, die sich selbst wieder spühren will eine absolute Chance!!!

Ina about Saeed's Energy cards

I thought I had to assert myself like men, be like them and be strong. I lost sight of myself, nothing was going on in my life, everything just felt like that. I actually didn't exist in my life. I got used to act like a macho even though I never felt like that.
These cards helped me to feel my tender, beautiful, fairy feminine side again.
An absolute chance for every woman who wants to feel herself again!

Katarina über Saeeds Energie Karten

Ein Weg am Grübeln vorbei zu deinem wahren Sein.
Ich kann die Energie Karten uneingeschränkt jedem empfehlen, der in die Lage versetzt werden möchte, sich nicht länger durch Grübeln zu binden, sondern daran vorbeizukommen und so entscheidende Schritte vorwärts zu gelangen.

Das jedenfalls war und ist für mich der Schlüssel. Ich habe bereits viele Dinge unternommen und ausprobiert, um mich von meinen Verkettungen und Emotionen, Ängste, Trauer, Wut, zu befreien und dies hat auch einen fortwährenden Prozess in Gang gesetzt. Allerdings habe ich mich selbst immer wieder durch mein Grübeln auch ausgebremst, blieb dadurch gehemmt.

Durch Saeeds Karten kommen die Empfindungen unmittelbar, einige sofort, viele auch noch mit zeitlicher Verzögerung, so, wie es für einen selbst gut ist. Blockaden werden gelöst. Es ist ein Weg am Grübeln vorbei und daher sehr nachhaltig. Du konzentrierst dich allein auf deine Empfindungen. Keine Erklärungen sind nötig. Es wirkt einfach – tief, berührend und in allen möglichen Facetten.

Sicherlich ist es immer auch möglich, den Prozess zu blockieren. Die Verantwortung dafür liegt nach wie vor bei dir. Wenn du dich aber wahrhaftig entwickeln willst, bieten die Karten von Saeed großartige Unterstützung. Daher ist meine Empfehlung für den Umgang mit Saeeds Energie Karten: Versuche nicht die Eindrücke und deine Blockaden in dem Verstandeshirn festzuhalten, vermeide beobachtendes Denken. Habe deine Ziele vor Augen und konzentriere dich allein auf deine Empfindungen. Das Ergebnis ist berauschend! Und ich neige selten zu Übertreibungen.

Katarina about Saeed's Energy cards

A way to get around your brooding to your true being.
I can wholeheartedly recommend Saeed's energy cards to anyone who no longer wants to be blocked in his head, but get past it and take decisive steps forward.

In any case, that was and is key for me. I have already tried many things to free myself from emotional chains - such as fears, sadness, anger. This was an ongoing process. However I also slowed myself down again and again through my brooding an remained inhibited.

Through Saeed's cards however I can instantly see the results. The effects are long-lasting and work from within. Emotional barriers are released. It is a way of maturation and therefore very sustainable. It is helpful to make a list with all relevant external energies and persons before purchasing the cards. After this there is nothing else to do intellectually. You can solely concentrate on your feelings. There is no explanation needed. It seems simple but is very deep, touching and multifaceted.

It is certainly always possible to block the process yourself. The responsibility for this remains with you. But if you really want to develop, the cards from Saeed offer great support. Therefore my recommendation for dealing with Saeed's cards is: Don't try to understand or explain them with your head . Avoid thinking or judging. Keep your goals in mind and focus on your feelings alone. The results are astonishing! (And I rarely tend to exaggerate.)

Louisa über Saeeds Energie Karten

Ich fühle mich wie ein neuer Mensch.
Was energetische Arbeiten angeht, gibt es leider viele schwarze Schafe. Daher bin ich eher vorsichtig.
Ich bin ein recht sensitiver Mensch, der selbst viele Seelenbilder wahrnimmt. Bei Saeeds Karten kam sehr viel in mir hoch. Das war teilweise echt Hardcore. Bilder, vermutlich aus anderen Leben, Empfindungen, die sehr heftig und auch schmerzhaft waren. Aber auch sehr schöne Bilder und Gefühle. In meinem Kopf hat es sich angefühlt, als würde mein Gehirn sich bewegen.
Das ganze ist wie ein Komplettreinigungsprogramm. Der Körper hat auch reagiert, in dem Sinne, dass ich mich besonders stark entgiftet habe.
Aber wenn die Seele gereinigt wird, reinigt sich natürlich später auch der Körper. Tipp: Diesen kann man ganz toll mit basischen Anwendungen sanft unterstützen.

Interessant war, dass in den Tagen darauf ganz alte Empfindungen hochgekommen sind. Aber sie haben sich anders angefühlt, als würden sie nicht mehr zu mir gehören, irgendwie fremd. Sie sind dann immer schwächer geworden, und ich habe mich immer besser gefühlt.

Ich fühle mich auch freier und unabhängiger, lasse mich nicht mehr durch Gefühle wie ein schlechtes Gewissen erpressen. Mütter neigen ja öfters dazu..., oder auch wir unseren Müttern gegenüber.

In Situationen vor denen ich Angst hatte (Todesangst!), bleibe ich jetzt völlig entspannt und fühle mich sogar gut! Ich empfinde die ganze Situation völlig anders!

Ein herrlicher Nebeneffekt ist, dass ich weniger Schlaf brauche und viel mehr Energie habe. Die ersten paar Tage nach dem Auflagen der Karten habe ich mehr Schlaf gebraucht (Körper und Seele haben ja viel gearbeitet) und jetzt könnte ich Bäume ausreißen!

Ich kann die Energie Karten wirklich nur wärmstens jedem empfehlen, der in seinem Leben weiterkommen will.

Herzlichen Dank, dass es Dich gibt, und dass Du das für mich getan hast, Saeed! Ich bin jetzt ein neuer Mensch.

Louisa about Saeed's Energy cards

I feel like a new person!
Unfortunately when it comes to energetic work, there are many black sheep in the market. So I'm more careful.
I am a very sensitive person who perceives a lot of images directly from the soul. A lot of them came up while applying Saeed's energy cards. That was really tough. Images, probably from other lives, sensations that were very violent and also painful. But also very nice pictures and feelings. In my head it felt like my brain was moving.
The cards are like a complete cleaning program. My body also reacted, in the sense that I detoxified myself particularly strongly.
But when the soul is cleansed, the body naturally also cleanses later. Tip: This can be gently supported with alkaline applications.

It was interesting that very old sensations came up in the days that followed. But they felt different, as though they no longer belonged to me, somehow strange. Then those old thoughts and feelings became weaker and weaker. And in parallel I became stronger.

I also feel freer and more independent. I no longer allow myself to be blackmailed by feelings like a guilty conscience. Mothers tend to do this more often ... or we do this ourselves towards our mothers.

I now remain completely relaxed and even feel good in situations that I was afraid of (fear of death!)! I feel completely different!

A wonderful side effect is that I need less sleep and have a lot more energy. The first few days after applying the cards I needed more sleep (body and soul worked a lot) and now I feel full of life and energy!

I really highly recommend the cards to anyone who wants to get ahead in his life.

By applying Saeed's cards I feel in good hands all the time and strongly accompanied.

Thank you very much for being there and for doing this for me, Saeed! I am a new person now.

Janine über Saeeds Energie Karten

Turbo-Booster!
Saeeds neueste Methode, energetisch aufgeladene Karten anzubieten, wirkt wie ein Turbo-Booster auf mich. Die Karten konnten mich energetisch von Programmen und Fremdenergien lösen. Ich bin seitdem viel ruhiger und entschlossener, zielstrebiger und energievoller. Auch die Menschen in meiner Umgebung bestätigen mir, dass ich viel stabiler und klarer bin. Entsprechend bekomme ich auch neue Aufgaben auf der Arbeit. Ich verdiene heute so viel Geld, wie ich mir noch vor zwei Jahren nicht erträumt hätte.
Im Gegensatz zu anderen Spirituellen geht es Saeed nicht darum, dass wir an ihn oder irgendeine Lehre glauben, sondern, dass wir lernen uns selbst zu vertrauen, uns liebevoll kennenzulernen und der Welt zu begegnen.
Indem mich Saeeds Karten energetisch von Programmen aus der Vergangenheit gelöst haben, kann ich immer besser spüren, was überhaupt zu mir gehört und was nicht. Ich war oft komisch traurig oder hatte grundlos Panikattacken. All das konnten die Karten von mir lösen. Viel von dem, was ich vor dem Auflegen der Karten an meinem Tag unternommen hatte, hatte mich überhaupt nicht glücklich gemacht. Im Gegenteil, meine Unternehmungen machten mich immer unglücklicher und kränker. Ich hatte mich oft wie eine Getriebene gefühlt und konnte es mir nicht erklären. Durch Saeeds Energie Karten fühle ich, dass diese Bedrängnis von Fremdenergien und Programmen gekommen waren, die nicht zu mir gehörten. Durch die Karten bin ich immer echter, stärker, gesünder und schöner geworden. Erst jetzt erkenne ich immer mehr, wo ich hinmöchte. Ich setze mir vollkommen neue Ziele und setze Dinge um, die mir noch vor kurzem unmöglich und unerreichbar waren. Ich bin Saeed sehr dankbar für diese wunderbare Möglichkeit. Ich kann mit gutem Gewissen jedem empfehlen, diese Karten in Anspruch zu nehmen, der wirklich weiterkommen möchte.

Janine about Saeed's Energy cards

Turbo booster!
Saeed's latest method of giving energetic impulses by applying his cards works like a turbo booster for me. The cards energetically released me from programs and foreign energies. Since then I've been much calmer, more determined, decisive and energetic. The people around me also confirm that I am much more stable and clear. Accordingly I also get new tasks at work. Two years ago I would never have imagined how much money I earn today.
Unlike other spiritual people, Saeed does not want anyone to follow him, but ourselves. With all his teachings and methods he wants us to build trust in ourselves, to get to know one another in a kind way and be open for life.
I can differentiate much clearer what belongs to me and what doesn't. I was often weirdly sad or had panic attacks for no reason. Saeeds cards were able to solve all of that. Much of what I had done on my day before I applied the cards hadn't made me happy at all. On the contrary, my endeavors had made me more and more unhappy and sick. I often had felt like I was driven and I couldn't explain it. Through Saeed's energy cards, I feel that this distress came from extraneous energies and programs that were not mine. The cards made me more authentic, stronger, healthier and more beautiful. Only now do I see more and more where I want to go. I set completely new goals and do things that until recently were impossible and unreachable for me. I am very grateful to Saeed for this wonderful opportunity. I can, with absolute conviction, recommend anyone who really seeks for progress, to obtain these cards.

Anna über Saeeds Armbänder

Die Armbänder sind sehr schön und wirken auf mich sehr stark. Daher kann ich sie meistens nicht allzu lange tragen. Wenn ich ein Armband trage, fühle ich mich anders. Ich verhalte mich auch ganz anders. Es ist so als hätte man mir die Chance gegeben mich so zu erfahren wie ich wirklich bin. Probleme, mit denen ich sonst kämpfen musste sind jetzt dank der Armbänder weg. Ich wurde auch schon mehrfach auf die Armbänder von Freundinnen angesprochen und habe ihnen dann von Saeed erzählt. Erst waren sie skeptisch, doch als ich ihnen auch ein Exemplar geschenkt habe und sie es ausprobiert haben, waren sie genauso überrascht und dankbar wie ich. Dankeschön Saeed, für deine Arbeit! P.S. Deshalb kann ich es jedem empfehlen, der von Saeeds Arbeit genauso begeistert ist wie ich, sie an geliebte Menschen weiterzuempfehlen oder zu verschenken. So kann Saeed immer mehr Menschen helfen und erreichen und mehr Menschen können von ihm profitieren.

Anna about Saeed's Bracelets

The bracelets are very beautiful and have a very strong effect on me. So I usually can't wear them for too long. When I wear a bracelet, I feel different. I also behave very differently. It's like I've been given the chance to experience myself for who I really am. Problems that I usually struggled with are now gone thanks to the bracelets. I have also been asked several times about the bracelets by friends and then told them about Saeed. At first they were skeptical, but when I gave them a copy as a present and they tried it, they were just as surprised and grateful as I was. Thank you Saeed for your work! PS: That's why I can recommend it to anyone who is just as enthusiastic about Saeed's work as I am to recommend it to loved ones or to give it away. In this way, Saeed can help and reach more and more people and more people can benefit from him.

Thorsten über Saeeds Heilsteine

Ich habe starke Schlafprobleme und schon alle möglichen Mittel ausprobiert, die leider nichts gebracht haben. Und als ich Saeeds Angebot entdeckt habe, wusste ich, dass es mir helfen wird. Es ist wirklich unglaublich, aber jetzt schlafe ich wie ein Stein. Das hätte ich niemals gedacht. Dankeschön!

Thorsten about Saeed's Healing Stones

I have severe sleep problems and have tried all sorts of remedies that unfortunately didn't work. But when I discovered Saeed's offer, I knew it was going to help me. It's really amazing, but now I sleep like a lock. I would never have thought that. Thank you very much!

Anja über Saeeds Heilsteine

Allein durch diesen schönen Namen, wusste ich, dass ich so einen Stein haben muss. Wenn ich ihn dann mit mir trage, wenn ich mich traurig oder einsam fühle, kann ich spüren, dass ich wie einen kleinen Freund bei mir haben und nicht allein bin. Danke <3

Anja about Saeed's Healing Stones

Just by this beautiful name, I knew that I want to have such a stone. When I carry it with me, when I feel sad or lonely, I can feel that I have a little friend with me and that I am not alone. Thank you <3.

Eva über Saeeds Schwedenbitter

VIELEN DANK! Ich hatte mit sehr starken Bauchkrämpfen zu kämpfen, wenn ich meine Periode habe. Wenn ich dann ein Teelöffel davon nehme und viel Wasser trinke, geht es mir schnell wieder besser.

Eva about Saeed's Swedish Bitters

MANY THANKS! I have had very severe stomach cramps when I have my periods. If I then take a teaspoon of it and drink a lot of water, I feel better quickly.

Tanja über Saeeds Halsketten

Die Ketten haben eine besonders starke Wirkung auf mich. Besonders schön finde ich, dass Saeed jede Kette ganz individuell auflädt und das für den Preis. Die meisten schönen Ketten kosten ja schon so viel, aber bei Saeeds Ketten ist noch die energetische Aufladung von ihm dabei. Ich bin auch jedes Mal gespannt, was für eine Aufladungsenergie er mir empfiehlt. Er hat ein sehr gutes Feingefühl dafür, was meine Seele gerade braucht. Ich finde es bemerkenswert und einzigartig mit welcher Hingabe Saeed seine Arbeit macht. Für mich ist er zudem der einzige Vertrauenswürdige auf diesem Gebiet. Es gibt viele selbsternannte geistige Helfer/“Esoteriker“ auf dem Markt, die irgendwas verkaufen um Geld zu machen und dabei die Leute über den Tisch ziehen. Saeed ist und war nie so und das rechne ich ihm hoch an. Er liebt jeden einzelnen seiner Kunden und gibt ihm das Beste was er kann. Geld spielt für ihn dabei keine Rolle. Danke Saeed für Deine Arbeit.

Tanja about Saeed's Necklaces

The necklace has a particularly strong effect on me. I think it's particularly nice that Saeed charges each necklace individually and for the price. Most beautiful necklaces already cost so much, but with Saeed's necklaces, you also have the energetic programming additionally. I am also excited every time what kind of energy Saeed recommends for me. He has a very good sensitivity for what my soul needs right now. I find it remarkable and unique with what dedication Saeed does his work. For me he is also the only trustworthy person in this field. There are many self-proclaimed spiritual helpers / “esotericists” on the market who sell something to make money. Saeed is and never was like that and I give him great credit for that. He loves every single one of his customers and gives them the best he can. Money doesn't matter to him. Thanks Saeed for your work.

Sara über Saeeds Energie Karten

Überwältigend große Hilfe und Erfolge.
Ich war erst skeptisch, wie die Karten von Saeed wirken und was sie bewirken sollten. Inzwischen habe ich vier Durchgänge gemacht und bin überwältigt von der unglaublichen Hilfe, die Saeed damit schenken kann.

Es ist etwas schwer zu verstehen, weil die Karten nichts mit dem Verstand zu tun haben und am Verstand auch nichts ändern. Das Gefühl ändert sich. Die Empfindung ändert sich. Ich hatte zum Beispiel viele sehr schwerwiegende Ängste, die ich mein ganzes Leben, seit ich ein kleines Kind war, mit mir herumgeschleppt habe. Etwa die panische Angst vor der Dunkelheit und den Schrecken des Dunkelen. Diese Ängste sind nach Saeeds Hilfe einfach weg. Ich bin nach den letzten Karten einfach im Dunkelen durch meine Wohnung gegangen – etwas, das ich mich seit 30 Jahren nicht getraut habe. Ich habe gespürt, dass mir das keine angenehme Situation ist, aber ich hatte keine Angst und keine Panik mehr. Das Dunkele hat einfach seinen Schrecken verloren.

Ich habe mich immer wie unter einem Mantel gefühlt, als ob ein dichter Schatten auf meiner Seele liegen würde, als ob ich an meine Gefühle gar nicht rankommen würde und die Gefühle von mir nicht in ihrer vollen Schönheit nach außen. Nach dem Auflegen der Karten von Saeed beginnt sich dieser Mantel langsam aufzulösen. Und ich beginne Ich zu werden. Ich kann deutlich spüren, dass sich in mir die Dinge neu konfigurieren und mein Leben sich ab jetzt drastisch ändert.

Ich habe Saeed im Vorhinein zusätzlich einige Informationen über mich gegeben. Dabei ging es darum, dass ich mir selbst bewusst werde, was mich eigentlich belastet. Ich wusste nicht für alles die Gründe, aber es war eine Hilfe, mich überhaupt erst einmal selbst zu fragen, was da los ist mit mir und warum ich nicht einfach glücklich bin. Diese Inforationen habe ich Saeed dann geschickt. Saeed fühlt sich in deine Seele rein und hilft dir, dass dir die wahren Gründe für deine Situation bewusst werden, dass du von fremden Energien, die nicht deine sind und dich am Leben behindern, befreit wirst, dass du erkennst, wer du wirklich bist und wieder zu dir und deinem göttlichen Wesen zurück findest. Ich habe noch nie jemanden erlebt, dem es so sehr am Herzen lag zu helfen. Ich vertraue ihm und kann jeder und jedem seine seelische und geistige Unterstützung wünschen.

Sara about Saeed's Energy cards

Overwhelmingly great help and achievements!
First I was skeptical about how the energy cards from Saeed would work and which effect they would have. Meanwhile, I had four applications with Saeeds cards and I am overwhelmed by the incredible help that Saeed offers to us.

It's a bit hard to understand, because the energy cards have nothing to do with the intellect and they change far beyond the conscious mind. The feelings change. The sentiment changes. For example, I've had many very serious fears that I had been carrying around for my whole life since I was a little child, like panic, fear and horror of the dark. These fears just disappeared after applying Saeed's cards. After the last application I just walked through my apartment in the dark - something I have not dared to do for 30 years. I felt that it was not a pleasant situation for me, but I was not afraid anymore and I did not panic. The dark has just lost its terror.

I had always felt like being under a cloak, as if a dense shadow would rest on my soul, as if I had no access to my feelings and as if I couldn't express the beauty of my feelings to anyone around. After applying Saeeds cards, this cloak begins to dissolve slowly. And I am starting to become myself. I can clearly feel that things are reconfiguring inside me and that my life is drastically changing from now on.

I gave Saeed some information about myself in advance. We have the possibilty to realize what puts a strain on us. I did not know the reasons for everything, but it was helpful to ask myself what's wrong with me and why I'm not happy. I have sent this information to Saeed. The cards help you to become aware of the true reasons for your situation, to be released from external energies which are not yours and which prevent you from living your life, a chance for us to recognize who we really are in order to find back to ourselves and to our divine nature. I have never experienced anyone who was so keen to help like Saeed. I trust him and I can wish everyone his mental and spiritual support.

Sandra über Saeeds Energie Karten

Unbezahlbar!
Ich durfte diese neue energetische Arbeit von Saeed in Anspruch nehmen und war, bzw. bin unglaublich überrascht, wie unmittelbar und anhaltend diese auf mich wirkt.

Zuerst fühlte ich mich allgemein leichter, freier und klarer.
So als sei ein schwerer Mantel, den ich immer mit mir herumgetragen habe, von meinen Schultern genommen.

Dann bemerkte ich, dass meine Gedanken klarer sind, so dass es zum Beispiel nicht mehr so kompliziert ist, Entscheidungen zu treffen.
Es ist wie ein Nebel der sich lichtet; plötzlich erkenne ich Dinge, die vorher nicht zu sehen waren. Dadurch wird es leichter, meinen Weg zu erkennen.
Ich bin auch mutiger geworden, besser gesagt, die Angst z.B. Fehler zu machen ist sehr viel kleiner geworden.

Die Beziehungen - zum Beispiel zu den Eltern – fühlen sich befreit an, ohne Last von einem schlechten Gewissen oder dem Gefühl der Verpflichtung dem anderen gegenüber.
Das Tolle ist: die Liebe bleibt, wird sogar schöner, denn sie ist ja jetzt befreit von Druck und Last!

Meine Gefühle sind auch viel klarer geworden, besser gesagt, es ist klarer welche Gefühle eigentlich meine sind.
Denn es gab Gedanken und Gefühle die ich jahrzehntelang für meine gehalten habe, deshalb unglücklich war, mich sogar schämte, und nun sind sie plötzlich weg - sie waren gar nicht meine, sie gehörten gar nicht zu mir.
Wenn ich mich jetzt daran erinnere, wie ich in manchen Situationen oder Zusammenhängen empfand, fühlt es sich irgendwie neutral an, dafür kann ich meine echten Empfindungen, so wie ich wirklich in meinem Wesen bin, viel deutlicher wahrnehmen, d.h. ich kann mein wahres Ich viel deutlicher spüren – Das macht mich sehr friedlich innerlich und glücklich.

Es gibt so viel dazu zu sagen, jeden Tag entdecke ich etwas Neues das sich verändert hat. Ich kann nur sagen, dass diese Arbeit einfach unbezahlbar ist, ich wusste nicht, dass es so etwas gibt, dass Gott uns so etwas ermöglicht, ich kann das immer noch nicht begreifen, denn es ist eine Gnade - deutlicher kann man es eigentlich nicht sagen….

Sandra about Saeed's Energy cards

invaluable!
I am very happy to take advantage of Saeed's new energy cards. I am incredibly surprised how immediately and persistently they affect me.

At first I felt lighter, freer and clearer.
As if a heavy coat, which I had been carrying with me, was taken off my shoulders.

Then I noticed that my thoughts became clearer, so that, for example, it was no longer complicated to make decisions.
It was as though a fog was cleared; suddenly I recognized things which I hadn't seen before. This made it easier for me to find my way.
I also became more courageous, or rather the fear, e.g. of making mistakes became much smaller.

My relationships - for example to my parents - feel liberated, without the burden of a bad conscience or the sense of obligation to one another.
The great thing is: the love lasts and even becomes more beautiful, because it is now free of pressure and burden!

My feelings have also become much clearer, or rather, it is clearer which feelings actually are mine.
I was unhappy and even ashamed, because for decades there were thoughts and feelings which I thought were mine. Now they are suddenly gone - they were not mine at all, they did not belong to me at all.
If I now remember how I felt in some situations or contexts, it somehow feels neutral. I can perceive more clearly my real sentiments and the way I really am. I can feel my true self much clearer - That makes me very peaceful and happy inside.

There is so much to say. Every day I discover something new that has changed. I can only say that the cards are simply priceless. I did not know that God offers us these opportunities. I still cannot understand it, it's a mercy - you cannot say it more clearly ....

Anastasia über Saeeds Energie Karten

Wie ein Wunder!
Ich bin ein sehr skeptischer Mensch, um mein Vertrauen zu gewinnen bedarf es wirklich großer Mühen. Aber was dieses wundervolle Wesen vollbringt, ist einfach nicht von dieser Welt.
Genau wie Saeed als Person selbst. Ich kenne niemanden dessen Aufrichtigkeit und Gewissenhaftigkeit und so unsagbar echt ist wie bei Ihm. Saeed kenne ich nun seit vielen Jahren, nie ging jemals etwas Böses oder Eigennütziges von Ihm aus. Im Gegenteil, er ist immer darauf bedacht zu geben und zu helfen wo es nur geht. Dieses sind nur ein paar Gründe, weshalb ich Saeed absolut vertraue und ich mich zu den Energie Karten entschlossen habe.
Heute habe ich neue Karten erhalten. Mein Gott, es ist kaum zu beschreiben was während dem Auflegen der Karten und danach passiert. Mit dem Kopf ist das nicht zu begreifen.
Mir ist seit vielen Jahren bewusst das ich unter einer großen Angst leide, dem Gefühl das ich unfähig bin zu lernen und ich mir damit mein Leben extrem schwer mache. Als Vorarbeit habe ich mir bewusst gemacht, wann das alles angefangen hat. Wie ich mich fühle und welche Ängste diese Einschränkung in mir auslöst. Den wirklichen Ursprung konnte ich jedoch nicht erkennen.
Saeeds Karten haben den Ursprung erkannt, die Personen die damit zu tun hatten gelöst und diese enorme Blockade in mir aufgehoben. Während sie das gemacht haben, habe ich Farben gesehen, an meinem Hinterkopf konnte ich deutlich ein feines kribbeln spüren.
Ich weiß nicht recht wie ich es beschreiben soll, aber es fühlt sich an, als wenn alles in mir neu konfiguriert wird, ich empfinde auf einmal anders. Auch nach dem letzten Auflegen der Karten habe ich mich so gefühlt, teilweise tagelang. In Situationen die mich früher zur Verzweiflung gebracht hätten, war ich plötzlich ganz ruhig und gelassen, ich konnte alles viel klarer sehen. Es ist schon ein merkwürdiges Gefühl, wenn da auf einmal keine Angst mehr in einem ist. Ich bin befreit. Alles ist auf einmal neu, alles ist möglich!!!

Von ganzem Herzen DANKE, Saeed. ….das du mir hilfst ich selbst zu sein und mein wahres Leben leben zu dürfen.

Anastasia about Saeed's Energy cards

Like a miracle!
I am a very skeptical person. It takes a lot of effort to gain my trust. But what Saeed accomplishes is simply out of this world - just as Saeed as a person himself. I don't know anyone whose sincerity and conscientiousness is so unspeakably real as with him. I know Saeed for many years now. There has nothing evil or self-serving ever emanated from him. Even the opposite is the case - he is always keen to give and help wherever possible. These are just a few reasons why I absolutely trust Saeed and I decided to obtain the energy cards.
I just enjoyed another application today. It's hard to describe what happens during and after the application. Your mind doesn't understand it.
I knew for many years that I was suffering from a great fear - the feeling that I am unable to learn and that I make my life extremely difficult. As a preparation, I made myself aware of when it all started, how I feel and what triggers me. However, I couldn't see the real origin.
The cards freed the energetic boundaries and lifted this enormous blockade. While they were doing this I saw colors and could clearly feel a fine tingling on the back of my head.
I don't really know how to describe it but it feels as though everything in me is being reconfigured. I suddenly feel different. After the last application I felt that way even for days. I was suddenly very calm and relaxed in situations that would have made me desperate before. I could see everything much more clearly. It's a strange feeling when there is suddenly no fear anymore. I am liberated. Everything is new at once, everything is possible !!!

With all my heart THANKS, Saeed. ... that you help me to become myself and to be allowed to live my real life.

Sonja über Saeeds Halskette mit 2 Steinen

Ich habe diese Kette zum ersten Mal bestellt und bin sprachlos wegen ihrer positiven Wirkung. Es sind wunderschöne Steine, die mich in einem liebevollen Paket begrüßt haben. Sie sind mir wie wahre Freunde ans Herz gewachsen. Sie bauen mich auf einer tiefen aber sehr substantiellen Ebene auf und ich fühle mich deutlich stärker und zentrierter. Ich kann mich und meinen Weg immer klarer sehen und habe gleichzeitig eine tiefe Zuversicht und Stärke. Neben diesen unglaublichen Eigenschaften ist diese Kette auch optisch sehr ansprechend. Ich trage sie jeden Tag und sie sieht an allen meinen Outfits wundervoll aus. Ich habe schon viele Komplimente erhalten 😊 Diese Kette ist sowohl innerlich als auch äußerlich eine große Freude.
Hab vielen Dank, Saeed.

Sonja about Saeed's Necklace with 2 Stones

These energy cards are a quantum leap in my personal development. I have known Saeed and its products for years and am an avid customer. His cards are an incredible support in my personal development. It's like finding my way back to my base every time I use them. Regardless of what I thought beforehand, through the cards I can clearly perceive myself and confidently see and approach the steps that have to be taken to start again. Up until now, I have always struggled with changes in my life - I was clearly aware that something had to change, but when I took really important steps I had to struggle with panic attacks or blockages or relapses. With Saeed's cards everything is different - I am very calm and clear and take the steps that are due.
It is such an incredible joy and enrichment that Saeed now also offers his energetic programmes in the form of stones and cards, as I can carry these individual programmes with me every day.
Thank you very much, Saeed.

Tabea über Saeeds Halsketten

Die Ketten sehen nicht nur total schön aus, sondern sie lassen mich alles viel besser wahrnehmen. Ich fühle mich seitdem ich sie nutze viel Klarer. Auch starke Bauch oder Kopfschmerzen sind dadurch öfter mal weg gegangen. Man merkt einfach, dass Saeed die kette individuell für mich zusammengestellt hat. Das ist ein so schönes Gefühl 😊

Tabea about Saeed's Necklaces

The necklace not only looks really nice, it also lets me see everything much better. I feel much clearer since I've been using it. It also helped me with strong stomach pain or headache that I have often have suffered from. You simply feel that Saeed has individually programmed the necklace for me. It's such a nice feeling 😊

bottom of page